تضمین کیفیت | تضمین قیمت | قابلیت تعویض

" عنوان تشک و کالای خواب"

کدام برند تشک بهتر است؟ مارک تشک مهمه؟

" چکیده مرکز خرید قسطی تشک"

نویسنده و محقق : سجاد عارفی نیا

کدام برند تشک بهتر است

فهرست مطالب

تضمین کیفیت و قیمت در کالای خواب نقد و اقساط

کدام برند تشک بهتر است؟ مارک تشک مهمه؟

" شرح نکات"

انتخاب بهترین برند تشک

برای بیشتر ما انتخاب کردن تشک خوب همیشه کار سختی بوده است. چرا که از میان مارک‌ها و برندهای متعدد، انتخاب کردن تشکی که دقیقا برای ما ساخته شده باشد، تقریبا کار دشواری است. از طرفی دیگر، تنوع برندها باعث شده تا این کار بیشتر گمراه‌کننده‌تر شود. با این که بسیاری از تشک‌های خارجی کیفیت بسیار عالی دارند، اما واقعیت از این حاکیست که قیمتشان هم به همان اندازه گران است. دلیل این موضوع هم به خاطر نوسانات قیمت ارز و بالا بودن نرخ دلار است. به همین دلیل ممکن است تشک خارجی که تا چند سال قبل می‌توانستیم به قیمت بسیار ارزان‌تر انتخاب کنیم، حالا باید چندین برابر همان قیمت را پرداخت کنیم تا بتوانیم، کالای مدنظرمان را تهیه کنیم.

اما همیشه برای خرید تشک بسیار باکیفیت و عالی نیاز به صرف هزینه‌های بالا نیست، چرا که می‌توان با هزینه کمتر هم، بهترین تشک‌های باکیفیت را خریداری کرد. در واقع، علاوه بر برندهای خارجی، شرکت‌های داخلی و ایرانی هم تشک‌های بسیار باکیفیتی را با قیمت کاملا مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها بهترین استفاده‌ها را بکنید. جالب است بدانید که هر کدام از این برندهای داخلی و ایرانی، تنوع زیادی از محصولاتشان را دارند که آزادی عملی بیشتری را در انتخاب تشک، در اختیارتان قرار خواهد داد. برای کسانی که برند خارجی و داخلی اهمیت چندانی برایشان ندارد و فقط کیفیت بالای تشک و قیمت اقتصادی آن اولویت بیشتری دارد،‌ تشک‌های ایرانی می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. برای آشنایی بیشتر با بهترین تشک‌های ایرانی حتما ادامه این مطلب را از دست ندهید.

انواع مختلف کالای خواب عبارتند از:

  • طبی
  •  فنری
  •  طبی و فنری
  •  بادی
  •  آبی
  • جک دار
  • تشک دونفره

خصوصیات یک برند تشک مناسب و خوب

  •  تشکی مناسب است که از سطح تخت بالاتر باشد و ارتفاع کمی نداشته باشد.
  • در هنگام خوابیدن بر روی آن احساس راحتی داشته باشید و دچار گرفتگی عضلات نشوید.
  • محصولی استاندارد است که فنری قوی داشته باشد و پارچه و دوخت و مواد داخلی آن از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.
  • کالای خوابی که خریداری می‌کنید باید از الیاف مناسب و طبیعی تهیه شده باشد تا باعث ایجاد آلرژی و حساسیت نشود.
  • سعی کنید محصولی را خریداری کنید که چند لایه و آستردار باشد تا به دلیل استفاده مکرر و کثیف شدن بتوان آن را تعویض کرد.
  • پارچه محصول باید ضد آب، ضد عرق و ضد نفوذ حشرات باشد.
  • هنگام خرید خود پایه تخت مخصوص را نیز خریداری کنید تا متناسب با سایز و اندازه تشکی باشد که خریداری کرده‌اید.
  • تشک خوب تکیه گاه مناسبی برای بدن است و حالت ستون فقرات را در همان وضعیت ایستاده نگه می دارد.
  • اندازه تشک باید متناسب با قد شما باشد. اگر تشک خیلی کوچک باشد، آرامش را از شما می گیرد.

نکات مهم هنگام خرید تشک

  1. هنگام خرید تشک‌های دو نفره در صورتی که اختلاف وزن زن و شوهر چیزی حدود 18 کیلوگرم است به جای خرید تشکی دو نفره، دو تشک یک نفره خریداری کنید. پس از خرید آن را به مدت حداقل چهار ساعت در فضای باز قرار دهید.
  2. در صورتی که به گرما حساس هستید، از خرید تشک‌های فومی خودداری کنید. زیرا این مدل از تشک‌ها گرما را در خود نگه می‌دارند. برای افراد حساس به گرما تشکی مناسب است که الیاف آن جریان هوا را به راحتی از خود عبور بدهد.
  3.  تشک‌هایی را خریداری کنید که حاشیه آن‌ها دارای نوارها و کوک‌های درشت باشند. این محصولات عمر و دوامی طولانی‌تر دارند.
  4. تشکی خریداری کنید که نه سفت باشد و نه نرم و بتواند تمامی قوس بدن را پر کند. همچنین به جنس پارچه و استحکام آن توجه داشته باشید.

 

چه وقت تشک را باید عوض کرد؟

  • وقتی تشک صدا می دهد.
  •  پس از خوابیدن روی تشک احساس کمردرد می کنید، یا بدن تان کوفته است.
  • خستگی و خواب آلودگی در صبح، به سختی از تخت خواب بیرون آمدن و کج خلق بودن نشانه بدخوابی شما است.
  •  اگر روی تشک تان فرورفتگی یا برجستگی می بینید، نشانه سایش مواد داخل تشک است.
  •  وقتی از خواب بیدار می شوید درد خفیفی را در کمر خود احساس می کنید.
  •  تشک دچار سائیدگی و پارگی های قابل رویت است.

خرید بهترین برند تشک

کدام برند تشک بهتر است؟

تشک خوشخواب

تشک خوشخواب یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کالای خواب در ایران است که بیش از نیم قرن، یعنی 62 سال سابقه فعالیت دارد. شرکت خوشخواب برای اولین بار در سال 1338 فعالیت خودش را آغاز کرد و سپس توانست نمایندگی‌های زیادی در شهرهای مختلف کشورمان تاسیس کند. تجربه بسیار زیادی که شرکت خوشخواب در طی این 62 سال کسب کرده، باعث شده تا به بالاترین سطح کیفیت تولید محصول برسد. تنوع تشک‌ها در این برند، بسیار زیاد بوده و کسانی که به دنبال تشک‌های باکیفیت می‌گردند، می‌تواند از میان مدل‌های مختلف، محصولی که به آن نیاز دارند را انتخاب بکنند. از میان این مدل‌ها می‌توان به تشک‌های فنری، طبی و فنر منفصل اشاره کرد که محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربرانشان پیدا کرده‌اند.

یکی از نقاط قوت شرکت خوشخواب استفاده از بهترین مواد و متریال در ساخت تشک‌هایش بوده و همین امر موجب پیشرفت روزافزونش گشته است. چرا که این شرکت در تولید تشک‌هایش از بهترین فنرهای باکیفیت استفاده می‌کند. به همین دلیل، حتی پس از چند سال استفاده از تشک‌های این شرکت، فنرهای باکیفیت آن، به راحتی کیفیتشان را از دست نداده و شما را اذیت نخواهند کرد. چرا که بهترین فنرها هرگز حالت ارتجاعی‌شان را از دست نمی‌دهند و صداهای ناهنجار تولید نمی‌کنند. از طرفی دیگر، تشک‌های استاندارد و خوش‌ساخت یک حالت بسیار خوب ارتجاعی دارند که شما به محض دراز کشیدن روی آن، احساس آرامش و لذت خواهید داشت. این حالت ارتجاعی نباید به مرور زمان از بین رفته و تبدیل به یک تشک سفت شود. چیزی که خوشبختانه در تشک‌های خوشخواب به خوبی رعایت شده و شما طی چند سال استفاده از این تشک‌ها، هرگز متوجه افت کیفیت‌شان نخواهید شد.

جهت مشاهده محصولات خوشخواب کلیک کنید.

 

تشک رویا

تشک رویا یکی از معروف‌ترین برندهای داخلی تولید کالاهای خواب در کشورمان است. اگر از هر فروشگاهی در مورد بهترین برند تشک های ایرانی سوال بپرسید، محال است که نام تشک رویا داخل فهرستی که به شما معرفی می‌کنند، وجود نداشته باشد. تشک‌های رویا تنوع و کیفیت بسیار بالایی دارد و قیمت مناسب آن، باعث شده تا افراد زیادی از محصولاتش نهایت استفاده را بکنند. جالب است بدانید که خریداران زیادی با یک بار خرید از این برند، برای بار دیگر هم فقط این برند را برای خریدهای مجددشان انتخاب کرده‌اند. چرا که تشک رویا کیفیت بسیار عالی داشته و توانسته‌ است رضایت مشتریانش را به نحو احسن جلب کند. به همین دلیل هم، بیشتر مشتریانی که یک بار تجربه خرید تشک‌های رویا را داشته‌اند، برای دفعات بعد هم، برند رویا را انتخاب می‌کنند. یکی از نکات بسیار مثبت و قابل توجه این برند، داشتن ضمانت‌نامه 2 تا 8 ساله برای محصولاتش است.

یعنی شما 2 تا 8 سال می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی، از تمام محصولات رویا نهایت استفاده را بکنید. چنین تضمینی را فقط شرکت‌هایی به مشتریانشان ارائه می‌کنند که از کیفیت محصولاتشان به طور 100 درصد مطمئن باشند. به خاطر این که اگر یک شرکت، بالاترین استانداردهای جهانی را در تولید محصولاتش رعایت کند، هرگز پس از چند سال استفاده از کیفیت و عمر آن کاسته نشده و همان حالت اولیه‌اش را حفظ خواهد کرد. شرکت رویا خط تولید کامل و بی‌نقصی دارد و با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی دنیا موفق به تولید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات شده است. از میان محصولات متنوع و متعددی که تشک رویا دارد می‌توان به مدل‌های اولترا، بونل و مدیکال یا همان طبی اشاره کرد. تشک رویا دارای اسفنج‌های چند لایه و بسیار باکیفیت است که در راحتی آن تاثیر بسزایی می‌گذارد. رویه‌ی تشک‌های رویا از یک نوع الیاف ضدحساسیت و ضدباکتری ساخته شده و برای کسانی بسیار مفید است که اهمیت زیادی به سلامت و بهداشت پوستشان قائل هستند.

جهت مشاهده محصولات رویا کلیک کنید.

 

تشک نرم‌آسا

بدون شک اگر بدانید کالای خریداری شده‌تان را شرکتی تولید کرده است که بیش از 20 سال سابقه درخشان در این زمینه‌ دارد، قطعا به این برند اعتماد خواهید کرد. چرا که بیش از 2 دهه فعالیت، مدت زمان مناسب و کافی برای کسب تجربه و بالا بردن کیفیت ساخت است. جالب است بدانید که این شرکت در زمینه ماشین آلات دوخت، وارد و فروش آن‌ها فعالیت‌های زیادی داشته است و سابقه‌ی درخشان آن در تولید کالای خواب باعث شده تا افراد زیادی به سمت این برند باکیفیت رفته و محصولاتش را خریداری کنند. یکی از زیرمجموعه‌های شرکت نرم آسا،‌ شرکت هما نرم‌آسا پرشیا است که فعالیت خودش را از سال 1389 آغاز کرده و در زمینه تولید کالاهای خواب فعالیت دارد.

از آنجایی که شرکت نرم‌آسا تجربیات زیاد در کار واردات و فروش کالاهای خواب داشته، به خوبی توانسته در بحث رقابت با برندهای خارجی هوشمندانه عمل کند و محصولاتی را تولید کند که از لحاظ کیفیت هم‌سطح برندهای برتر دنیا باشند. به همین دلیل هم، می‌توان شاهد کالاهای بسیار باکیفیت از برند نرم‌آسا بود. افراد زیادی در صفحات مجازی رضایت بالایی از محصولات و کالای خواب نرم‌آسا داشته‌اند و همین مسئله نشانگر کیفیت بالای تشک‌های نرم‌آسا بوده است. دلیل پیشرفت و کیفیت بالای محصولات شرکت نرم‌‌آسا، استفاده از بهترین مواد و متریال بوده است. چرا که این شرکت با استفاده از بهترین مواد بهداشتی تمام محصولاتش را قابل بازیافت کرده است. تمام محصولات برند تشک نرم‌آسا مطابق با سلیقه و علایق ایرانیان تولید شده و مطابق با سبک ایرانی طراحی می‌شوند.

 

تشک وگال

برند تشک وگال محصول مشترک میان ترکیه و ایران است که 70 درصد فرایند تولید آن، داخل کشور انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید کیفیت و تکنولوژی کالاهای خواب ترکیه‌ای بسیار بالا است و همکاری این دو کشور موجب شده تا ماحصل آن، بهترین و باکیفیت‌ترین تشک‌ها برای هم‌وطنانمان باشد. خوشبختانه، از آنجایی که تولید تشک‌های وگال در داخل کشورمان انجام می‌گیرد، هزینه‌ی این محصولات بسیار زیاد و در حد برندهای خارجی گران‌قیمت نیستند و شما می‌توانید با بهترین قیمت هم، محصولات وگال را تهیه کنید. البته بسته به نوع تشک و مدل‌هایشان، رنج قیمت این محصولات هم می‌تواند کاملا متفاوت باشد و شما می‌توانید قیمت‌ها و مدل‌های متنوعی را مشاهده کنید.

تشک وگال حداقل 25 مدل متنوع و متفاوت دارد که می‌توانید بسته به نوع سلیقه‌تان هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید. هر کدام از این 25 مدل‌ها برای خودشان کارایی و استفاده‌های متفاوتی دارند. برای مثال، ممکن است شما نیاز به تشک‌های طبی داشته باشید و فردی دیگر به دنبال تشک‌های فنری و ارتجاعی بگردد. در نتیجه، بسته به نوع نیاز هر فرد، می‌توان از مدل‌های مختلف تشک‌های وگال استفاده کرد. یکی از شعارهای شرکت وگال، مشتری مداری و کیفیت بالا است. بر اساس این شعار، شرکت وگال توانسته به کیفیت بسیار بالا در تولید کالاهای خواب برسد و همین امر موجب گشته است تا نه تنها سهم عظیمی در بازار داخلی داشته باشد، بلکه بتواند تشک‌های باکیفیتش را به خارج از کشور هم صادر کنید. صادرات تشک به خارج از کشور نیاز به رسیدن به کیفیت جهانیست که کار چندان راحتی نبوده و هر شرکتی قادر به انجام این کار نیست.

 

تشک ژینورا

چیزی که علاوه بر دانش و تجربه، می‌تواند یک کسب و کار و یا برند را بسیار معروف کرده و آن را به موفقیت‌های بالاتری برساند، بهره‌مند شدن از کادر مجرب، پرسنل ماهر، کارشناسان باسواد،‌ تکنولوژی ساخت برتر و همچنین تجهیزات پیشرفته است. چیزی که شرکت ژینورا تمامی این موارد را در اختیار داشته و با استفاده از آن‌ّها توانسته است بهترین محصولات باکیفیت را تولید کند. برند تشک ژینورا یکی از بهترین تولیدکنندگان منسوجات خانگی و کالاهای خواب است که توان رقابت با برندهای خارجی و بسیار باکیفیت را دارد. از آنجایی که بسیاری از خریداران محصولات ژینورا از کیفیت آن‌ها راضی بوده‌اند، می‌توان چنین نتیجه گرفت که کالاهای خواب این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. همان‌طور که در بالا گفتیم شرکت ژینورا یکی از بهترین کادر مجرب را در اختیار دارد.

به گفته‌ی خود شرکت، این مجموعه‌ موفقیتش را مدیون بهترین کارشناسان و پرسنلیست که شبانه‌روز برای تولید بهترین کالاهای خواب زحمات زیادی می‌کشند. علاوه بر کادر مجرب و بهترین افراد در مجموعه‌ی ژینورا، وجود تجهیزات، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات بسیار پیشرفته هم باعث شده است تا محصولات تولید شده، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. این شرکت سعی کرده است در ساخت تمام محصولاتش از بهترین و به‌روزترین فناوری روز دنیا استفاده کند. در نتیجه، کیفیتی که کالاهای خواب ژینورا دارد، کاملا قابل مقایسه با برندهای بسیار مطرح خارجی است. اما تنها تفاوت آن با برندهای بسیار گران‌قیمت خارجی، قیمت ارزان آن است. چرا که شما برای خرید محصولات ژینورا که همگی در داخل کشورمان تولید می‌شوند، هزینه‌ی دلاری پرداخت نمی‌کنید و با خرید یک محصول کاملا ایرانی و باکیفیت مقدار زیادی از مبلغی که قرار بود برای نرخ بالای دلار پرداخت کنید، در جیبتان باقی خواهد ماند.

 

تشک رویال

برند تشک رویال هم از قدیمی‌های تولیدکنندگان تشک در ایران است که بیش از چند دهه سابقه فعالیت و تولید بهترین کالاهای خواب را در کشورمان دارد. این شرکت فعالیتش را برای اولین بار در سال 1372 آغاز نموده است و طی سالیان سال به کیفیت بسیار بالایی در تولید تشک‌هایش رسیده است. کیفیت این محصولات به قدری خوب بوده که برند آن در میان مردم بسیار معروف بوده است. به همین دلیل، متاسفانه تشک‌های تقلبی با این برند سعی در تضعیف تشک رویال داشته‌اند که این شرکت به ناچار مجبور به تولید شماره سریال‌های متفاوت شده است تا مردم بتوانند کالاهای اصل را از بدل، به آسانی تشخیص بدهند. با استفاده از این شماره سریال‌ها به راحتی می‌توان کالاهای اصل و تقلبی را تشخصی داد.

برای این کار فقط کافیست که شماره سریال تشک‌های رویال را به یک سامانه‌ی پیامکی ارسال کنید، که در وب‌سایت رسمی رویال این شماره پیامکی وجود دارد. سپس پیامکی را از جانب شرکت رویال دریافت خواهید کرد که به شما اصل یا تقلبی بودن کالا را گزارش خواهد داد. علاوه بر آن، هولوگرام مخصوص شرکت رویال هم روی تشک‌هایش وجود دارد که در تشک‌های تقلبی وجود ندارد. شرکت رویال برای تشک‌هایش که ویژگی‌های مختلفی دارند، نام‌های متعددی انتخاب کرده است که می‌توان به کامفورتر، رمانتیک، آسافرم و کاسپین اشاره نمود. در ساخت تشک‌های رویال از استانداردهای لازم استفاده شده است. اما به نظر می‌رسد کالاهای تقلبی که در بازار وجود داشته، کمی رضایت مشتریانش را پایین‌تر آورده است. به همین دلیل، حتما پیشنهاد می‌کنیم تشک رویال را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کرده و از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

تشک سیرن و تشک ایپک هم از برندهای بازرگانی سینا، تشک طبی و فول ارتوپدیک مخصوص کمردرد و افرادی که نیازمند تشکی باکیفیت با قیمت مناسب هستند.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم یکی از بهترین برندهای ایرانی را به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید تشک باکیفیت‌ترین‌شان را انتخاب نمایید. امروزه تشک‌های ایرانی با ارائه بهترین کیفیت و تنوع در بازار، توانسته‌اند در رقابت با برندهای خارجی عملکرد بسیار عالی داشته باشند. اگر قصد خرید بهترین تشک‌های ایرانی را داشتید، می‌توانید روی مجموعه ما حساب ویژه‌ای باز کرده و از مشاوره کاملا رایگان ما برای خرید بهترین و مطمئن‌ترین کالاهای خواب ایرانی بهره‌مند شوید.

 

خرید قسطی تشک

2.5/5 - (4 امتیاز)

" دسته های این مقاله"

" تگ های این مقاله"

" نظرات در خانه تشک "

از نگاه خودت و با علم و تجربه خودت مقاله رو با نظر و تحلیل کامل کن ...

کدام برند تشک بهتر است؟ مارک تشک مهمه؟

از بازرگانی سینا کالای خواب بخر به بهترین قیمت و کیفیت با اقساط بدون بهره، ارسال رایگان، قابلیت تعویض و مرجوع کردن !!!

Toshak online

اقساط بدون بهره

ارسال رایگان و ویژه

امکان تعویض

تضمین کیفیت

تضمین قیمت

سبد خرید
عضویت

حساب کاربری ندارید؟

مرکز اقساط کالای خواب

  • هرطور حساب کنی با این تورم بهتره که قسطی خرید کنی!
  • خرید قسطی تشک بدون بهره تا 9 ماه، بدون نیاز به ضامن!
  • مشاوره رایگان با کارشناسان تخصصی
برای جستجو در سایت تشک آنلاین بازرگانی سینا کلمه خود را بنویسید...
خانه
فروشگاه
0 آیتم سبد خریدم